lite halv segt

Känner mej inte helt hundra i dag kan det bero på att jag har jobbat i lite drag i dag? Nä ingen kan väl vara så känslig fast jag har väl inget immunförsvar kvar efter helgen=/ 

Filmen Benjamin Buttons (?!) var helt ok fast lite för lång för mina spralliga ben! Men jag kämpade...

Kvällen eller senkvällen tillbringades i godan ro med vän och mumsigt wienerbread=)
Sov skumt i natt, men skönt=)

Idag har jag sysselsatt mej med att laga 8 portioner köttfärssås yiha! Med mycket vitlök kom och kyss mej- not!

Har varit med Anna och hund det mesta av kvällen nu har Anna dragit för att få lite pinne och hunden ligger som ett släp på min matta och smygfiser.. Men då är vi ju två opps..

Nyfen ringde i dag då blir jag alltid glad , saknar dej men det är skönt och höra att du lever o står i !

Nu ska ja sova bara svamlar som vanligt?!

Dagens stora fråga: Byter jag dialekt när jag är lite halvt berusad? det säga så..hmmm







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0