Onsdag

Sitter hos Sofia nu och tittar lite halvt på Efterlyst,  man  mår ju bara dåligt och se allt skit som händer ju!! ushh.. Men något som har glädje i sej är att Hv vann i dag tjohoo, det innebär lite glada miner på jobbet.
Ska också försöka o va lite gladare i mån.. Har haft en downperiod nu och det får räcka med två dagar!

Var ute och gick runt rocksjön med jobbarkompis, han visade mej den gyllene bron haha ..

Nu hände det något märkligt är inte van att skriva på en bärbar tacka vet jag stationär=/ hade vanlig stil nyss o nu är den kursiv??

Efter promenixen åkte jag upp till stallet själv och red en sväng på Rambo! Var skönt och komma ut själv en sväng och så..
Kvällen har tillbringats hos Sofia , simon jobbar så det blir lite tjejtid=) Har ätit våfflor som har gräddats i det nya exlusive våffeljärn obs två samtidigt! Sen har jag fått mat,någon smaskig kyckling och ris i buljong mums..

Nu blev texten stor så nu är det bäst att avsluta innan jag raderar allt!

pussy pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0