onsdag

Denna veckan har gått så himla fort, som alla andra! Det säjer väl bara svish sen står jag där med grått hår och hängpattar till marken haha.. Men dagar som denna mår man så himla fint för det har ju varit strålande solsken från det att jag åkte hemifrån -lovley!  Jag blir bara så varm inombords när det börjar bli vår=)

Efter jobbet åkte jag till Heidi och red med Anna ,hästarna var som tickande bomber i dag. Helt crazy mother fucker! Men duktiga som vi är så höll vi oss kvar på ryggarna!!
Efter ridning har jag lagat TVÅ matlådor och det ser så himla gott ut så jag vill äta dom nu!

NU blir det bara lite strosning i lghn o sen bädden..
puss o kram bananskal=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0