back again..

Sitter hos Anna panna nu, därför kan ja ju  utnyttja läget och skriva en rad här=)
Min dator är inte på topp än men det kommer så småningom.
 I dag har jag varit på väldigt uselt humor, kan bero på att mitt hjärta har börjat klappa fort igen fuck fuck!!!

Har varit med när mickan tatuerade sej i dag  hahha kul o se henne plågas lite=) men det blev jättebra ,vill också ha en tatto på foten nu ju!!!

Annars har det inte hänt så värst mycke har glidit omkring och så. I helgen var det Nyfens kombinerade Försenad möhippa och student obs hon tog studenten 2005 men fick huvudvärk och gifte sej gjorde hon i höstas och utan huvudvärk!!!

Blev en hellyckad dag och hon var väldigt nöjd och glad=) tack för en trevlig dag... fast jag var hemma vid halv ett och mådde lite bad men men någon måste ju misslyckas haha=)

funderar över vad man ska göra i sittframtida liv, det gäller och vrida och vända lite.. men det löser sej alltid.

i augusti flyttar jag till mitt nya musbo på ynka 29 kvm men jag är liten så de ska nog fungera..

detta ordet får mej att le lite extra just nu: KASTMUS haha

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0