nya tag

Känner mej glad och lycklig nu.. var lite lipig i helgen men det ordnar sej.. är nog lite för mycket av en tänkare!!

Lördags kvällen tillbringades hemma ja o smurfen o huttis o sofie spelade spel.. vi var väldigt nära att vinna på tp men vissa får ju lätta frågor!!  hmm.. men däremot ägade ja o soffan på gesterna=) haha fuckers!!

söndagen var lugn var hos kusarna med smurfen han var lite rädd och blev lite blött!!

i dag var det jobb o det gick som ett tåg på en bra räls.. och sen fick ja finbesök av albin o tille så nu har vi gått till Sofie o jag har kört albins åk!!

jag vill leva, jag vill dansa och jag vill älska!! klara o mia fina grejer... puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0