veckan o lite till!!

Eftersom jag nu inte har något internet hemma hos smurfen så får man skriva när man får tillfälle!!!
Är i olsbo nu och har satt på vinterdäcken, är nog rätt tidig i år men nångång måste man få vara det=) haha

Veckan som har gått har mest varit seg jobbat o vilat varit på a6 för många gånger (hittar ej något vettigt) ringt till tre o skällt o undrar varför man lovar när man inte kan hålla?!

Har nu kontantkort så om ni undrar kan min snålhelt komma på när det börjar tryta med pengaran så om jag ringer en signal så är det meningen att ni ska ringa upp!!!

Fredagen var bra var ute o käkade lunch med några från jobbet jag blev så himla mätt att jag nästan spydde.. ushh det hela blev inte bättre när chefen hade köpte en bakelse som var så fin o lite god..

återkommer snart puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0