veckan

Visste ni att om söndagen är den första i en månad så blir den 13 de alltid på en fredag?! kollade det o det stämmer=)

I veckan har det varit fullt upp i går tog jag sprutor inför resan så ja var lite halvslö sen, man får lov att vara det!! sen åkte jag o smurfen till ikeaoch kollade runt satt i ett antal sofor men igen var bra nog!! Träffade även min gamla vän frida o hennes p-vän trevligt trevligt!!
Sen blev det storhandling på maxi och självklart fick man en avstämmning ( är så vuxen med min blipp!) när vi hade packat det så bra så det var bara att plocka upp allt  och vi klarade det wiiooo...

Sen unnade jag mej en glass med=) en dyr hahha

i dag tog jag en promenad hem från jobbet sen lagade jag pasta sallad muma o den var uppskattade thank god!!

oj, nu blev det stort..

i mån är det kärleksfredag och den efterlängtade tårtan =)

kvällen blir det till harrys o supporta sofia när hon ska ha nån slags tävling=) vi håller våra tummar!!
FEST FEST

Lördag: möte med snippan och bakismat!!

puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0