dienstag

?? stavas det så?

Sitter o väntar på fin besök=) min lilla Fina ska komma o kolla in mej o lghn.. ska bli kul o se det lilla livet var så länge sen sist=)

Har nu även syssel satt mej med att laga tre matlådor, tagit en promenad i regnet med Emilia och tagit en halvtimmes powernapp=) gu va jag är effektiv, lite på gränsen till stress..

Det går en massa sickness på jobbet, jag får inte bli sjuk har inte råd o vill ej det, tycker jag är förkyld så det räcker..
Hade två inhyrda i dag i morgon kommer två nya. Kan nu mera det mesta om den ena  tex var han har i handikapp på golf och vad hans barn jobbar med! inte dåligt det på en dag=)


har även bokat en massage nu sent om sider eftersom det var en gåva från mickan o anna men på fredag ska ja knådas yesss...


Nu ska ja göra något annat

puss hej




Jag om tre dagar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0