grisen

Drömde i natt att jag hade en mini gris i ett rött koppel. Den var så himla fin så hade en jättestor öron som stog upp och hette nasse! orginellt namn va. Tror att jag drömde så här antingen för att jag umgås med folk som ser ut som grisar eller att när jag var ute och red i går så såg jag en hund som mer såg ut som en gris men den var söt!
Tror mest på det första alternativet...

I dag när jag var på jobbet , fick jag se att det hade ringt ett nummer ja inte hade.. kolade upp dettta och det var tattomannen yeahh.. sa att han hade fått en avbokning om jag vill komma..

Så det gjorde jag hann bara bli lite uppspelt, kul att inte veta allt=) Så nu har jag gjort två noter bakom örat blev rätt bra faktikst fast det är lite svårt att se...

I kväll har jag varit hos nöten och hennes galna katt, vi har käkat kvällsmat och godis och kollat på idol. Kom hem för en liten stund sen nu..

det är mörkt ute nu.. lite läskigt..

du gör mej glad i hela kroppen=)

nu är de sängen snart puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0