ny stil

Är nu mera en härmapa och inte bara en råttapa=)

Sofie sorry men den är ju så fin och svart ja de blev bara för svart..

Idag har det varit girlpower vilket ej händer så ofta. Både Sara o Lina var o jobbade i dag. Och det gick bra vann även på biljard över Ylva.. fast ska erkänna att det var väldigt jämt!

Efter jobbet kom anna och hämtade mej , vi åkte till stallet och jag fick agera ridlärare alla barn förutom den minsta fick rida i dag! Så nu blr det icke mer på ett år haha!!

Anna tränade rasmus på o hoppa vilket han verkar ha fattat nu, så som han piper över=)

Har varit inne hos tatueran i dag och har nu fått en tid för att fylla i noterna eftersom dom hare bleknat=( Frågade också om ja kunde färga håret, han rekomenderade det inte. Men vad har jag gjort nu JO färgat håret!!

Annars hade jag fått vänta en månad känner mej redan som en grå mus=(

Men nu är ja svartskalle igen!

nu ska ja söva puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är intresserad av att köpa din rosa skjortklänning i storlek XL. Finns den kvar?

Ring mig isåfall!

MVH Jenny

2009-09-17 @ 12:58:59
Postat av: Sofie

Vad har du köpt för något likadant den här gången din rövarkula!? :)

2009-09-17 @ 14:22:19
URL: http://sofiefian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha det var färgen, men då är jag med haha :)

2009-09-17 @ 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0