wendsday



så såg den kanske ut!


försöker mej på veckodagar på olika språk, kan väl säja att det går sådär!

För första gången i mitt liv som boende här, tyckte jag att jag var snygg i spegeln i hissen!! Vad har hänt? kan det vara att jag stog för långt i från den?

Jobbet gick bra i dag, inte ycke stimm! Hade tre inhyrda i dag, eftersom det går någon slags sjukdom som ja inte vill ha!!!

Nu har jag precis varit o åkt häst med anna, vilket var mycke trevligt fast himla blåsigt.. ushh hösten är på väg..

Anna har även kört på ett rådjur, den blev halt o anna chockad!! Tur att inte jag var med..

NU blir de duschen o sen eventuellt lite sällskapsspel med smurfen dock inte fia.. måste inhandlas snarast..

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försöker fylla den enorma tomrum som har gjorts efter att nbitchie och snorungarna lagt ner. Så följ och kolla in på: www.fuckwithyou.blogg.se

SPREAD THE WORD!

2009-09-23 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0