''''''''

hv vann i går  eftermycket om o män=) hahha.. män!

Idag är det kärleksfredag o det har varit en bra dag.. besiktning på bilen som gick galant (tack roger) så nu ska den ut på annons. Efter jobbet hämtade jag upp anna panna så drog vi till heidi men det som är jobbigt är det konstiga vädret vad vill du gud? har vi något otalt just nu, får ta det inan jag somnar=)
Det snöar regnar o sen helt plötsligt lyser solen?! men det blev en liten ridtur i allafall..

Sen var det hem snabbt sa hej till smurf sen blev det är puttra vidare ut till taberg till tille med familj vi åt kött limpa första gången o det var mums sen har jag vräckt godis med, får det för på måndag sak ja börja träna med heidi=)

När jag åkte hem nu blev jag lite trädd får då kom en brandbil upp bakom mej o stressade med sina ljus, hittade en lämplig ficka så den fick fart igen... hade hänt någon olycka på e4 var så tacksam över att det inte var jag..

nu blir det sängen... puss o go natt..

Nyfen grattis på din dag kyss saknar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0