glad påsk!!!

Vilket underbart väder vi fick i dag då, i dag kan man inte klaga på något pigg som en mört!!

I går kan man säga att dagen gick i full fart, började med att skjutsa S till huskvarna o sen skulle jag klippa mej på a6 men eftersom den årliga bilmässan staratde i går så var det fullt med bilar o köer every were fuck bilmässan!!!
Kom till slut fram o blev lite till klippt, sen var det bara att stressa hem o gå till bibblan där heidi hämtade mej. Var med som gäst på hennes gym, var smått döende efter passet som jag kom fram till att det inte var min kopp av te så att säga. Vi körde zumba som är någon slags dans ( dödsdans) som var i en liten lokal utan luft inte ok!! Men jag höll ut i en timme så lite stlot var jag..
På söndag ska jag följa med o testa bodypump ska bli intressant!!
Sen var det bara hem snabbt o käka sen göra lite ärenden o sen hämta sofie för att åka till heidi o rida lite..=)

Sen blev det dusch och på med ansiktet sen hämtade jag upp Annna S o Martina för den långa vägen ut till sofia o peter som hjade lite tillställning.. jag höll mej i skinnet för jag körde o tur var väl det annars hade man varit fast hos kossorna!!!
Hämtade S som inte hade druckit lagom hahah

O i dag vaknade man upp till dettta underbara väder, så nu har jag vait o ridit igen och S tog sitt ansvar med hästarna o hämta mcdonalds=) så nu är mna nöjd!!

I kväll blir det partrivsel, med johanna o figge och emilia o kenneth!!

GLAD PÅSK alla!!!


kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0