skära torsdagen..

Nu sitter jag här i soffan o umgås med min dator, simon kollar på borat den är ju inte helt hundra men skämms ju i bland haha..

I dag har det varit en bra dag på jobbet. O nu är det inte jobb förens på tisdag klockan tre=) göttans..

Efter jobbet åkte jag till maxi o slog mej fram varför ska alla handla samtidigt att man aldrig lär sej!! Men man måste man ju ha. Sen var det hem en snabbis o sen åkte vi hem till Marie o petter o kollade på deras nya bebis så himla fin och Molly med såklart. Det blev pizza, glass och hocky. Och HV vann såklart så nu är vi alla glada..

I dag har jag även fått ett påskägg plus en påskpresent wwiii.. det blev blanade döskallar o nappar, ostbågar o naturgodis=) o arnfilmerna så nu har vi någat att göra..=) THank you baby..

nu ska ja umgås med min man..

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0