snart sov dags..

kom hem från jobbet för en stunds sen o se man på smurfen ligger o låtsas sover med en bok på magen hha!

Jobbet gick fint kändes som dagen gick riktigt snabbt, nu har jag bara två kvällar kvar sen är denna vecka av klarad göttans=)

Innan jobbet har jga egentligen inte haft för mej så mycket, jag va hos hästarna en sväng o red rambo boy lite, Rasmus stog i hagen o suktade efter uppmärksamhet. Men i kväll kommer anna panna o tar hand om han...

fan jag kommer äta upp alla polkagrisar som står här på bordet! Som enbart bara ska vara som prydnad snrta har vi ingen prynad kvar haha.. inte ok..

NU ska ja nog ta mej i kragen eller rättare sagt ta av den för att krypa ner.. mmm..

KASTMUS var länge sen man använde.. kul ord tycker vi o så avslutar vi denna dag.. tjoho



Jag= hot hot hot=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0