chip o hejj!!

Hej o Hå !!


I dag har det varit en bra dag, dock lite segt på jobbet=( Men men, det kommer en ny dag i mån=)

I dag har ja tränat ( duktig) men gu va segt det var... men ja klarade mina fem km, sen for jag till Sofie O jW för mys... Badade badkar o läste en tidning det är lyx det, sen när jag var färdig så stog maten på bordet... Lyx, lyx Jw hade lagat ris med kycklinggryta...

Nu blir det desperata.. och sen hem till Skrutt för en puss om jag har tur=)



Har fått reda på kul nyhet=) Återkommer om det hahah Nyfikna va??!!


Sen har ja fått reda på en tråkig grej.. skänker en tanke till era familjer och vänner!!!





I bland är man dålig på att säga hur mycket folk i ens omgivning betyder för en...

Tack alla att ni finns!!!


köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0