julmys=)

Ho ho=)

I dag är det onsdag o över halva jobb veckan har gått.. känns bra känns bra=)

Igår hade ja very ont i magen vilket resulterade i att jag bara låg i soffan efter jobbet och att jag sen vid tio tiden förflyttade mej till sängen.. Men i bland behövs det sådana dagar med!!!

Nu har jag precis kommit hem från Anna S där det har varit julmys, det var knytis så det blev en bra julbuffe!! Sen hade Sofia bakat en efterrätt.. så nu sitter jag här och är nöjd o mätt.. Ser väldigt mätt ut med haha..

Väldigt trevlig sen var det julklapps lek och det slutade med att jag fick dusch grejer tvål, duschtvål och scrub.. så bra=)


 Så tack Anna för att du styr upp saker du är guld värd

Nu blir det sängen..

köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0