hej o ha!!

nu har vi hittat ett litet datacafe sa himla trevligt tyckte vi o steg pa!!

Idag har vi stekt pa stranden, men jag har varit sa trott i dag lite hangover kankse eftersom att vi i gar intog nagra ol pa varan balle o kedjerokte=/ inte bra..

o idag hade vi bestamt att vi skulle ga pa marknad men vi hittade den inte sa jag kopte en tidning i stallet!!

I morgon far vi till kao samet o ska vara dar i tre natter.. sol sol o bad innan vi far till bangkok pa lordag for shopping o sen hemfard!!

hoppas ni mar bra hemma fast det snoar sa mycket ushh hoppas det forsvinner snart..

puss o hej mina fina

snart ses vi igen love!



min nya hatt!!


stel??


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ser att håret börjar anta en ljusare nyans men tyvärr tror jag inte att Marie Fredriksson har varit med i melodifestivalen! :)

2010-02-23 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0