kao lanta

Borjar med lite bilder=)



gottans!!




helt ok!!


Skont, men inte hela tiden kan dock tillaggas!!!

 

Nu ar vi pa kao lanta o vi trivs kan man lugnt saga!!

Vi bor i en bungalow med en Ac som droppar vatten ?! , men den funkar i allafall.. Sen har vi lite boende med oss mr lizzard kommer pa varan veranda da o da...

Annars tillbringar vi dagarna i solen forst pa stranden som ligger typ 50 meter ner o sen kakar vi sen blir det poolen dar jkag forsoker o simma runt sa gatt det gar..

igar var jag pa massage som var mestadels skont men i bland valdigt ont.. Hon knackte mina tar inte ok!!

Idag har jag aven brannt mej pa nasan sa i morgon blir det att falla in den!! Annras ar det mest gamalt folk som bor har fast nagra svenskar. En gubbe som man kan stalla klockan efter for han sitter vid poolen o vid fem tiden tar han en massage o i gar klippte dom aven hans tanaglar ussshhh.. tror ja sag att dom flog i poolen!!!

i morgon skulle vi akt till phi phi m,en det fanns inga lediga hotell forrens pa mandag sa vi stannar en natt till har men det ar ok!! same same but diffrent!!!

hoppas ni har det bra dar hemma saknar er men dock inte kylan!!!

obs har finns typ ingen shopping men det ar lika bra det hahah

 

 puss o sa..

 

smurf hoppas du mar bra puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja usch det kommer jag ihåg från när jag var där att dom drog i både tår och fingrar så det knakade! Men annnars är ju massagen lovely! :)

2010-02-07 @ 12:23:05
Postat av: Snyggsmurfen

Puss på dig, grodan!

2010-02-08 @ 07:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0