gott nytt år..

Alla fina=) ja ha nu var det dags att avlaga nyårslöften till höger o vänster.. och sen bara ge upp dom eller??
Jag lovar att ja sak försöka bli en ännu bättre människa kan bli svårt..

Hoppas på ett kanon år nu, det gamla var bra men nu kan det bara bli bättre wiii..

Nyårs afton firades hemma i våran lgh med johanna o figge och huttis.. det blev mycket trivsamt!!! Vi åt tre rätters som smurfen hade tillagat dock stog jag för efterrätten och godisskålen.. så något hade mna ju gjort=) Sen blev det lite spel o allmänt mys.. Vi tolv gick vi ut på ballen o kollade på när folk brände upp sina pengar rent ut sagt..

Sen ville inte grabbarna inte vara sämre så dom gick ut o sköt lite med, mycket tjusigt!!!
Sen började mina ögon att sakta stängas så vid halv tre gav jag upp o sov..
Mycket trevlg nyår lugnt o skönt o ingen stress....

Har även inför skaffat en ny kamera som jag har tillbringat mycket tid med, den är perfekt.. så nu ska man försöka lägga in lite bilder här!!!

nu blir de lugna gatan med godis o bonde söker fru.. love

kyss o hej orörda grej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0