kao samumi

denna on vi ar pa ar det lite med liv pa.. vi bor pa ett hotell som ligger 200 meter fran stranden=) O rummet ar very najs!! inga odlor o skit sa langt vi kan se..
Uppe pa hotellt kan man ga upp pa taket o ha det gottigt..

I gar var vi pa stranden men efter ett tag borjade det regna sa vi gick hem o chillade pa taket, sen var vi ute o at jag provade att ata blackfisk som var friterade det var sadar!!

I dag har vi varit pa snorkling tur, men vadert var sadar i dag med sa det blaste som fan nar vi akte ut med baten sa jag trodde vi skulle ga under!! men sen nar vi val kom fram till den sa kallade viken var det asnice..
Fiskarna var overallt o simmade typ pa oss konsig kansla!! en fisk simmade rakt mot mitt oga d blev jag lite radd haha.. skulle gora det igen men nar det var battre vader.. Efter vi hade snorklat slappte foraren av oss( det var bara ja o niklas o en tysk gamal gubbe) vid en typ gang dar vi trodde att vi skulle ga runt allt pa men vi kom bara ratt ut i ingenstans sa vi var tvungna att ga hela vagen tillbaka!!
Sen akte vi tillbaka till on o dar fick vi mat massa goda blandningar.. sen akte vi hem .. eftermiddag har vi tillbringat pa taket o jag har lyssnat pa musik o niklas har dansat!!! haha eller last!!

i kvall blir det bara lugnt ( som vanligt) vi ska kaka lite snart..

Vi aker harifran pa mandag da blir det phuket o en massa sma oar..

hoppas alla mar bra hemma kyssar till er!!

smurf love YOU


pa forra stallet!!! fin pool=)

 



min mat kolla benen!!

puss o hej


Kommentarer
Postat av: emilia

mums! bläckfisken ser ju skitgod ut!



härligt att höra att ni har det bra! jag hade mer än gärna kommit och hälsat på er =)



hälsa Nik massor!



PUSS&KRAM!

2010-01-27 @ 13:35:10
Postat av: emilia

som en liten parantes kan jag även meddela att det typ är snöstorm här hemma idag.

känns bra va?

2010-01-27 @ 13:35:44
Postat av: Gammelsmurfen

Love you to, sötsmurfen!

Puss

2010-01-27 @ 14:14:50
Postat av: Fia*

Va skönt att se att ni mår bra gumman...saknar dig så mycke. det ser nästan ut som att det kan vara samma ställe ja va på i thailand ju:)

va har ni tänkt göra mer på eran resa??några mer äventyr?? å vad ja hade velat komma ner o hälsa på er innan ni kommer hem...

hälsa niklas med..puss puss love

2010-01-30 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0