koh pangang

nu sitter vio surfar lite klockan ar snart sju pa kvallen har... Vi kom till koh pangang efter mycket lang tid pa forst buss o sen bat... men det gick bra fast man sov very bad!!

Allt ar jattefint har forutom varan skrap bungalow som ar fallfardigt!! det finns ingen spolknapp pa toaletten o bara en sketen flakt och en massa mygg som smyger sej in o biter bara mej.. o en odla som kommer o gar som den vill , tror den bor pa toan sa numera knackar jag innan jag gar in haha..
Men annars ar det fantasikst vi har pool o tio meter darifran ligger havet.. himla fint..
Vi har mest solat o badat o sa, men i gar var vi pa halv mane fest det var ballt ja blev lite sma rund om fotterna , synd bara att det bara spelades techno.. men men .. sen akte vi hem o sov fast jag kunde inte sova madde illa men ja vagra o spy med en odla i hasorna...

i morgon aker vi till en annan o 30 minuters batfard, dar ska vi bo pa ett hotell som nagra tjejeer sa var bra det kostar 100 kr pernatt o har toa med spol o varmvatten o ac o forhoppningsvis inga odlor!!!

hoppas ni alla mar bra hemm for det gor vi dock saknar jag er alla.. stor bamsekram...


smurf <3 till dej

Kommentarer
Postat av: Gammelsmurfen

fan va jag längtar efter dig...

2010-01-25 @ 08:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0