onsdagen

jaha.. i går var våran stora shopping dag.. fast ja tyckte mest sofie stog för det mesta av handlandet haha=) men även ja hittade lite o inte alltför onödiga saker.. hmm.. nu har jag kköpt prydnadskuddar till våran säng jättefina på hm home som har en liten affär här, sen blev det en väska, en klocka och en t-shirt...

Sen fikade vi två gånger, men den sista gången ville jag inte sitta still kände att jag var redo för en ny mobil ( äntligen va!) så då försökte vi hitta en 3 butiken, men det var var fan inte helt enklekt, i valiga fall tycker man ju att dom finns båda här o där, men inte när man behöver dom!!! jag fick vara packåsna  så sofie kunde dricka sitt kaffe o sen tog jag det långa benet före.. o vi hann=)

så nu har jga en typ likadan mobil fast kameran har blixt och den är en nya modell, den är lite konstig för den är greppvänlig haha lite banan över den..

börjar nog använda den nästa vecka när jag får samma nr till den=)

sen drog vi hem och sen var det uppvisning av våra saker för bettan o kale=)

sen gick vi ut o åt på aiks pub, så kale blev nöjd o fick se på matchen medans vi åt=) men dock vann dom inte surt döö...

men vi är lika glada för det..


nu ska vi till stan o vara kuturella=)


asgam- konstigt ord  hahaha.. fnizzz


take care.. kyss

puss extra till dej du vet vem du är=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den extra kyssen den var jag värd om jag får säga det själv! ;)

/Emilia

2010-07-29 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0