baka liten kaka..

O det händer väldigt sällan men nu är det dags att vissa upp sina kunskaper=)  den ser fin ut men hur den smakar får vi se på fredag!

Veckan har mest innehållit plugg=( fick reda på mitt prov som jag skrev i fredags , men det var så illa så jag tänker inte säga vad jag fick men lärarens kommentar var: du fick inget bra resultat, så repetera därför dom två kapitlen innan du fortsätter! hmm nää.. fick en nerslag så jag tänkte att jag skulle ge upp, men smurf lockade upp mej till ytan. O sen kom huttis så nu känns det mycke bättre..

kämpa kämpa!!!

längtar till helgen för då blir det så mycket kul och jag fyller år hurra hurra för mej=)

nu ska ja dammsuga sen blir det hästar sen plugg..

kärlek o hat pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0