måndagen

Det blev ju fint väder sen i går lagom till mitt grillkalas=) Tack gud!

Vi var ute hela tiden mest o tur var väl det annars hade både ja o smurf fått panik!! Vi grillade korv och åt kalddkaka och spelade kubb=) inget allvarligt hände förutom att tobis sprang in i en stolpe o fick största bulan ever ushhh..

fick pengar, choklad, en film och blommor=) tack familjen..

sen blev det bara slapp framför tv efter jag o carina hade gått rockis (duktigt).. Wallander och bonde, men smurf skulle ju jobba vanlig tid så han fick krypa ner själv=(

Snart ska ja bege mej till jobbet och jobba järnet med dan o carola=) Har räknar mitt matte för dagen och har kommit fram till att min lärare är en dålig lärare.. fuck you kristoffer!!!!

ha en trevlig dag o kväll

Emilia tänker på dej  o den där inne hoppas allt går bra.. kyss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0