min lärare är fortfarande dum..

i dag höll jag på som mest o räknade sen helt plötsligt tog det bara stopp! Fattade ingenting..  då tog jag upp min lur o ringde till min så kallade lärare tror ni att han svarade nääää.. ringde två gånger =(
mejlade han sen o då svarade han direkt..
fick sen svara på en enkät om just distans läsning jag svarade bara dåligt på allt!!!

vädret i dag har inte varit på topp fast det har inte jag heller...

 men jag o mickan var i allafall på stan en snabbis, hittade en kjol eller snarare ett tygstycke ( smurf stackarn nu har jag en till!) sen blev det raka vägen til jobbet...

Där det i dag har diskuteras dåliga magar och var man skulle sätta ett öga om man fick ett till, alla svarade nackan men sen kom samuel på den briljanta iden ( fast den är nu min!) att fingret är det bästa stället!!
Han tänkte på att man kunde gå o hålla armaran så att ett finger stack ut, o jag tänkte i stället på att man kunde se om man har torkat sej ordentligt i krysset ahaha eller i näsan om man har snor eller i halsen...=)

nu ska jag snart sova lite.. ska kolla min matte bara!

OOOHHH vad jag vill ha ett öga på mitt finger nu!!!

sen dör jag typ av nervöst sammanbrott och nyfikenhet hur min kära emilia mår!!! Föder hon, ammmar hon eller orkar hon inte svara...???!!!
hoppas på det andra.. hoppas du mår bra hjärtat.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0