söndag

har inte tid att skriva nu eftersom matten o annat somär viktigare tar min tid..
Gjorde mitt första riktiga prov i fredags vilket tog typ fyra timmar o smurf fick sitta i sovrummet hela tiden stackarn!!!
Tror det gick sådär får reda på det i veckan...
I torsdags var man ju ledig men det var fullt upp hela dagen, träna rida och plugga sen åkte ja o smurf på besök hos johanna o figge och spanade in deras fina lilla ebba så himla fin och snäll, ville ta med henne hem men jag fick inte det=(

I fredags fick ja jobba vi har inte tid med ledighet men man sak vara gla att man har ett jobb!! sen blev det prov hela eftermiddag ussshhh.. smurf gjorde mej lite gladare för han köpte en tidning och en chocklad kaka med sej hem =) LOve you=)

I går var det oxå jobb hade brahepack o det gick bra men lite segt, men jag ler sen när lönen kommer hhaha..
Åkte hem o vilade lite sen kom soffan o kollade o provsatt våran nya soffa=) Hon var nöjd , det såg jag!
Sen for vi till emilia hon är så rund o go nu , och barnrummet var skitnajs och barnvagnen skön att köra.. så nu får bebis komma!!
Tille var oxå där så det blev mys o skitsnack som vanligt hahha.. O mat!!!

Funderar över att ha en fest snart med tema porr hmm hahah..

i dag har vi varit i olsbo för eli fyllde tonåring( börjar jag bli gamal??) och sen käkade vi hos mammi o pappi=) Sen blev det lite hopp på studsmattan kände mej som en säl!!

Har även varit o kollat på stjärnas grav o den såg fin ut hon fick lite vitsippor!!!


nu är det dags att plugga..

Måste bara säga att är det ok att ta 32 kr för en påse polly??? Nää ja tror inte det!

kyss

Kommentarer
Postat av: Soffan

Ja, soffan var finemang, lampan var sådär haha :)

Jag kommer gärna på porrfesten, hoppas det blir redan på fredag, Fnizz! (Inte!)

2010-05-17 @ 17:29:06
URL: http://sofiefian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0