onsdag

hej!


Idag skulle jag ju ha gått på babykläds party  men det blev inställt men det var kanske lika bra det, eftersom det hade varit jobbigt för bönnerna att ta sej in till the big city=)

Så nästa onsdag smäller det, o då blir det klubb med, mycket på samma vecka där=) Me like!!

I dag har ja o ♥ varit o kollat runt lite, S har provat den vagnen som ja mest vill ha. Han verkar nöjd=)

Sen har vi tagit på oss massa kläder och gått en ordentlig promenad ja ja vet duktigt i detta vädret=)

NU ska ja sitta o dra köss




Kommentarer
Postat av: Sofie

Den var fin! :) Är det den gröna du vill åt, jag får en känsla av ärtiga Märta!? :)

2010-11-25 @ 13:09:23
Postat av: Ann-katrin

Fint med grönt=) ena halvan av Gräddgänget fattade att bandet hette massgrav, alltså inte Maskgrav, maskrav eller maskröv. Helt underbart smart är jag, g informerade mig igår om hur det låg till. Nu sitter jag i hackås i -17 och äter chips. Kan även meddela att G åt upp min bakelse utan att fråga när vi va och fikade. Så när jag skulle fortsätta äta var den slut. Hm..

2010-11-25 @ 22:18:17
URL: http://Annkatrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0