tradera=)

Hej hopp!!

Just ni sitter jag i köket o surfar loss, det är Simons tv kväll i dag!! Det är ju hockey, i går var det min då var det skitprogram som hollywood fruar (love maria) och ung och bortskämd=)

Igår var jag ocksxå hos hästarna med Anna Panna gu va snö det är hos dom.. dom har till o med gjort gångar i hagen haha..


I dag har jag varit o tränat de blev mina fem km på crosstranier maskinen (klapp klapp) så nu kan man sova med gott samvete=)

Nu har jag vunnit massa på tradera, har lärt mej det ( why?) hahha... Har nu vunnit två mamma byxer(!) lite bodies o så haha en vann jag för 1 krona måste vara surt för den som har lagt ut den... Men jag spar in and I like it.....


kyss



Har gjort själv =)







Vill man inte ha?!!


Kommentarer
Postat av: Grottbjörnen

Jaha det var ju lämpligt att du skulle använda dig av nötter i jularrangemanget då du själv är en dammsugarslang!



Gruff Gruff!

2010-11-30 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0