nu kanske..

Nu hoppas jag att det här ska fungera!!! Våran dator har strejkat lite nu i några dagar vet inte varför dock?! Ja o dator dessutom..

Denna veckan har jga jobbar kväll så det blir min sista jobba dag i dag=) längtar tills den är slut sen har jag HELG!!!

Annars har jga inte haft för mej så mycket ... varit med fräs och tille i stallet, strostat på stan och i dag ska ja städa o ge mej på muffins bak igen ... hur fan kan man misslyckas?? kan ju inte gå två gånger eller??


Inatt blev jag rädd för när ja kom hem o skulle säga go natt till simon så sov han lite så han var alldeles yr..läskigt men så är de.. haha han vaknade till sen o fattde läget=)

Hade även tur i går för reprisen va bonde söker fru var vid tolv så ja kunde kolla på det.. min favvo är kvar yess...

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0