varför..

..VArför är det alltid så om någon har spytt så man man själv illa, eller om någon pratar om löss så börjar det klia i huvudet??

Idag gick det snabbare på jobbet en vad jag hade tänkt o det gillar vi.. Det sura var att den nya inhyrda tjejen spydde bara så där stackarn och i bland vet jag inte varför ja är så snäll för erbjöd mej att fixa upp det...
Tur att man är konstant täpt i näsan... För det är ju lukten som är det äckligaste!!!

Idag innan jobbat var jag nere på Gina som hade nyöppning i nya lokaler, Väldigt fint!! hittade ett linne o en tröja men det sak bytas till annan stl i mån..

Sen har Monki öppnat nu med, fast ja tycker att den är lite konstig.. men det kanske bara är jag..

nu borde ja sova..

kösss...





Ja undrar om ja hade stått kvar vad dom hade gjort.. det är ju bara männen som är på G framåt!!??




När hösten är som finast.. Man vill ju bara springa o rulla runt i löven o skrika=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0