torsdag!!

Hej!!

i går träffade jag Emilia o Matilde på a6 var länge sen ja träffade dom o Matilde hade växt och blivit en rikltigt stor tjej ju!!! så himla fin=)

Letade efter ett lätat skärp men va fan hittade bara ett i silver, guld och blått HALLOO vad tog den hediliga färgen svart vägen?!!

Efter vi hade fikat  (MUMMA) så sprang jag o klippte mej o det behövdes blev jättefint=) tycker jag  då!!

Sen var det bara att fara till jobbet o göra dagens arbete...


Nu ska ja stress raka mina ben kom ja på innann jag far till Anna o Vega för nu ska vi f-n boka resa!!!


ha de gött kyss




KOlla vilken sötnöt=) Lilla matilde!!

Kommentarer
Postat av: Anna

åg så fin hon är. Fina byxor också säger Vega, hon har likadana=)

2010-09-02 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0