vet ni?!

Nää hur ska ni veta det?? I går skrev jag ett inlägg o det har ju f-n inte kommit fram här.. där förklarde jag mej!!

Har ju inte skrivit något på länge men det beror på att jag helt enkelt inte haft något vettigt att skriva, som om dettta är det?? hahah

Saker jag har gjort som ja inte skrivit ner:

* ridit
* Tränat
* Träffat min nöt
* Varit med Tille o Emilia och lilla matilde och Albin o Andreas (höll sej dock undan)Ätit god mat och snackat skit!!
* Varit på bio med Sofie o Anna mycket trivsamt.
*Tränat Zumba med en ledare jag gillar=)
* Varit trött
* Och JOBBAT!!!


idag har jag träffat Johanna o Ebba o fixat en gåva till en vän som fyller år nästa vecka=)hmmm vem kan det vara=)
Vi fikade på Ikea och sen kollade jga in lite gardrober.. det behöver nog inte bli så dyrt.. yeahhh


nu ska ja snart sova..



kysss




Ps Smurf.. tack för att du står ut och allt finns här för mej.. Du är bäst!! Älskar dej nästan jämt kyss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0