fredag

Hej!!


I går var jag o Elin ute med våra barn=) gött o känna på hur det egentligen ska vara!! Vi gick till ljungarum så då passade vi på att hälsa på Emilia!

Så hon blev den första kompisen som fick se lillfis live!! Dock ville Bonnie inte vara vaken och kolla in Emilia men men det kommer=)


Sen i går kväll kände jag mej lite hängig så efter lite rådfrågan från personalen här, så åkte jag hem och sov.. gu va skönt det var men samtidigt jobbigt.. Vill ju ha med min bebis hem ju...

Simon var ju också hemma.. vad jag har saknat honom och våran säng den är så skön..


KOm upp hit vid halv elva.. så nu har Bonnie ätit och ligger nu o sussar så gött...

Ha en bra dag..


pusss






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var himla roligt att ni kom förbi!

Ni är så fina båda två

(Simon också förståss så alla tre menar jag ju!))

<3



Jag fick flera kort med öppna ögon faktiskt, så lite ville hon allt bjuda till =)



Vilken fin body! Jag antar att hon valt den själv!



Det var ju bra att du åkte hem sen iallafall,

man vet ju aldrig =)



Ha nu en gosig helg och klappa lillan från mig!



Kyssssssss /Emilia

2011-04-15 @ 13:00:06
Postat av: Matilda

Vad fin hon är!! Vad roligt det är att få läsa och följa allt som sker. Längtar till jag får träffa er.



Puss <3

2011-04-16 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0