Mammaledighet!!!

Hej alla Glada=)


Idag började ja min mammaledighet! Göttans=)

Bonnie sov bra i natt tyckte jag! Simon hade svårt o sova när hon låter! Idag tog Simon morgon matningen så jag sov lite extra...

Sen kom Sofia o hämtade mej så åkte vi till Ikea och kollade läget, köpte en trådbackshylla fanns nu i vitt med.. ser lite lyxigare ut om det nu kan göra det!?

Sen blev det lite kläder till lillan och ett par balla skor till mej!! Ett par andra skor jag har trånat efter kommer in vecka 21 så det är bara att vänta..


Sen åkte vi hem till oss och Sofia fick träffa Bonnie för första gången, man kan säga att dom klickade haha.. sen var vi på en promenad i stillsamt tempo ( anpassat för gravid Sofia=))


Efter det var det mat dags för Bonnie och sen blev det grillning på innergården med Figge, Johanna och Ebba.. Årets första grillning, det blev hamburgers Amerikans style med colsla(?) najs!!


Så nu blir det lugna gatan..



puss



Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter som en fantastisk dag!

kyzz

2011-04-28 @ 20:30:34
Postat av: Anonym

Mycke trevligt att träffa er och söta lilla Bonnie idag!! Kyss Johanna

2011-04-28 @ 23:26:48
Postat av: Heidi

coleslaw :-)

2011-04-29 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0