Gårdagen

Igår var det inte såå jättebra väder, dock så var det inte kallt utan bara fuktigt och klibbigt!


I går var vi på Examensfest för min kusin som tog examen i januari! Bättre sent än aldrig som man brukar säga.. Vi var i Olsbo i deras sommarhus. Det var mycket folk men vädigt trevligt, vi åt god mat och trivdes=)


Efter det så var jag ute o gick runt Rockis duktigt!! Sen blev det bara trivsel framför tv innan det var dags att somna in!


Denna skålen fick han fast i svart.. Lite mystiskt tycker jag..

Ska bara berätta att jag nu har börjat med min neulash så nu får vi se om det växer , efter 30 dagar ska man se resulatat så det blir bilder före o efter!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0