Hej

Jag var inte här inne på hela dagen så ni fick inte se larven men här är den:



Fräsig färg=)


I går så var mamma här och vi tog en promenad till S gravplats och la ditt en blomma ♥ Synd att han aldrig fick träffa lilla B=(

 

Sen tog vi oss en snabb titt på stan och köpte en examenspresent till min kusin som vi ska till på Söndag!


Efter Simon hade kommit hem så åkte jag till Mickan och jag fick äntligen träffa hennes lilla hund Kelly så söt liknar Stitch jättemycket tycker jag!
Vi var ute o gick en sväng annars så var det bara att uppdatera oss på vad som händer i våra liv!


Det var gårdagen..


Idag har jag jobbat min första dag sen lillfis kom, kändes gött men konstigt att man kan sakna någon så snabbt!! Så S var hemma o höll ställningarna!

Nu blir det film och hembakad pizza mummss...


hej hopp=)









Lika som bär??!!






Såå gullig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0