Hej

God morgon !!

Sitter med min lilla dam i knät , S är o kollar i cd/lp affär...

I går var det jobb på schemat men efter lunch så sa min mage i från.. så jag gick hem vid två tiden. Men det gick över sen rätt snabbt men jag vilade lite.. Jag har nog kommit på vad det är nu ÄGG!! Jag tål nog inte att äta så mycket ägg... För om jag äter två om dagen så bliur det ju faktiskt 14 i veckan =/

Så nu blir det inte ägg på ett tag!!


I går kväll var jga o trivdes med Sofie en sväng, vi käkade kina mat och tog en öl och bara var!!
Himla trevligt.. Åkte buss hem åhh var lite spänd har ju inte gjort det på hur länge som helst!!


I dag har jag redan hunnit vara ner o köpt mackor till lunch och hämtat ut paket men Bonnies nya kläder, gu va fina dom var!! Såå nu vet ni det Emilia Sofia och Tille..
'

När S kommer hem ska ja rusa bort o möta Maria för att träna... Sen blir det bara att ta det vackert innan det blir kräftkalas hos Johanna o Figge i deras nya hus!!


ha det gott

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0