hej!!

Idag har S börjat jobba och jag har börjat mitt nya liv.. Får se hur det går men nu känns det gött=)

I går var vi i stadsparken o kollade till det. Såg jättegulliga getter och ett litet föl hade kommit!! Sen blev det ett besök inne på fågelmuseumet innan vi skulle beställa glass..

Jag slog till på den stortsta dom hade marängdröm mmm låter det inte gott men tre kulor, maränger, grädde och sås är liute mycket även för lilla mej=)Men gott var det!

Sen hämtade vi sushi innan vi for hemåt..


Kollade sen på Åsa-nisse filmen haha jag hade ju inga förväntningar men S blev nog lite besviken=/ Men det var helt ok: Sen blev det den andra Briget filmen.. Det var gårdagen!!


I dag har vi varit ute på långpromenad, det blev föst en sväng till babyproffsen där Bonnie tjatade till sej en skallra och sen var vi på jobbet o sa hej. Efter det styrde vi steget mot Ica Maxi där vi hämtade ut den nya gardinen till sovrummet och även sa hej till Sofia och Anna S TREVLIGT!!


Sen var det snabbt hem för B var vrålhungrig...

Nu i kväll har jga träffat min gamla barndomsvän Frida hon var här o kollade sen gick vi hem till hennes hus och sen tillbaka kul o se henne!!

det var alles=)

kolla svansarna?!

 



Såå liten!







Lite lagom sådär!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0