just nu.

Hej!!

 Idag gick vi upp runt nio eller Bonnie fick ligga kvar o tjattra lite så fixade jag både hennes o min frukost!

Sen kom Anna o Svea, så det var bara att ta på regnkläder och traska ut.. Blev en sväng ner på stan först. Köpte en flecce overall tll Bonnie som hon förhoppningsvis kommer kunna ha nu på hösten och våren!

Sen blev det en ny almanacka=)

Har även beställt en av böckerna som jag behöver till kursen så den kommer i nästa vecka!

Efter stan gick vi runt rockis, vi hade ändå hyfstat tur med vädret det kunde ju ha regnat hela tiden!!



Nu i har vi precis varit o kollat brevlådan vill ju ha min tele nu men det var tomt=(


I går fick jag en present av S eftersom det ända jag är bra på att baka är muffins så fick jag boken 500 olika muffins!!♥

Så nu har jag bakat massa muffins, dock så fanns det inget recept på kladdig så jag körde mitt vanliga=)

 

puss o hej


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0