7 dec

Hallo!!

Nu har vi tagit oss en powernapp och Bonnie har ätit middag!! Jag har käkat lite mellis.. Snart kommer mormor C, då tänkte jag städa av här hemma. Skulle behöva både dammsugas o torka golven.

Sen har jag några små detaljer kvar med julklapparna så det vill jag också ordna i dag!!


I går var jag på intersport, det var inte så farligt med folk ändå!! Har nu införskaffat mig ett par nya träningsskor, en jacka , en fräsig hängbralla och en dress till lillan=)



Snygga va=)


Bonnie sov oroligt i natt, vände o vred och hostade så jag tog upp henne till oss.. Hon sover lite bättre då=) Hoppas på en bättre natt i natt=) Utan hosta i allafall stackars lillfis=)


NU ska det städas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0