8 dec

Hej alla glada!! I dag har jag känt mig sämre än i går men det lunkar på ändå! Jag är i någon slags gråzon för dålig för att orka va som jag brukar men för frisk för att ligga o vila en hel dag.. Men det kan bara bli bättre..

 Vi har inte gjort så mycket i dag, tog oss en liten promenad annars har vi lekt o slagit in lite fler julklappar..

 Nu är Kalle här och killarna o Bonnie sitter och lyssnar på musik! Tyvärr är det hockey i dag så det kommer gå på tvn i kväll som tur vad är Kalle inte superintresserad så då kan man nog sitta o småprata lite utan att få ond ögat haha...


Har beställt kort nu på Bonnie givetvis, dock blir det inga julkort kanske nästa år!!!

Här är några av bilderna:


         









Hej då Ludden tå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0