Tisdag

Gomorr=)


I dag är jag skitseg nu kommer helgens håll i gång i fatt mig.. Bonnie sov till åtta så jag ska inte klaga!! Men ja ska vila lite sen tänkte jag allt.. Simon är ju hemma hela veckan såå gött!!

I går var det ju alltså den traditionella kalkonmiddagen hos Matz o Karin, där alla på hans mammas sida var med.. Det var så trevligt o träffa alla..

Efter det åkte vi hem o bara tog det chill... Var bara o handlade en snabbis så nu behövs det inget förrens till helgen!! Sen kollade vi på Irene Huss och åt ost, frukt och kex..
 Sen kollade vi på min julklapp jag fick va S, Mia Skäringers show.. Gu va bra hon är men när man tänker efter att det är från hennes liv kan det vara rätt tragiskt...


I dag blir det en promenad men annars behöver vi bara vara hemma o ta det lite lugnt, ska pallra mig bort och träna med=)

Nu ska jag leka med mitt barn, börjar låta lite entonigt här..


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0