god dagens

Halloo..


Idag har vi haft fullt upp, vi steg upp vid sju , Bonnie åt lite sen körde jag ett zumba pass innan det var dags för en liten powernapp!

Vid halv elva steg S upp och då¨gick vi ut en sväng Simon stack o tränade och jag o Bonnie gick till Babyproffsen för att be dom ta en titt på vagnen, men vagnkillen var inte där så vi får gå dit en annan dag!!

Efter det blev det tacos!!

 Sen nu i eftermiddag har jag varit hos Heidi plus stor familj och ridit lite.. Var så himla länge sen men det satt kvar, får se om det blir träningsverk i mån eller inte..

Kul o träffa Anna med blir ju för sällan=(

NU blir det snart allsång och sen en lite film på det mysigt!!

puss





Jag o Pållen=)





Anna o Rasmus♥



Gräset var populärt!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Sicken tjusig tröja, jag tycker mig känna igen den!

2011-07-05 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0