halloo

Hej hopp..

Idag vaknade man av att det regnade ute men det gör ju inget för jag har ju köpt ett par gummistövlar Yesss!!!!

Igår var det stan hela dagen, att man kan bli så trött av shopping=) Hittade en del blev två t-shirts, två tröjor, äggkoppar och lite kläder till Bonnie!!

Var även o hälsade på Lina som såg proffsig ut i sin dräkt=) Kul o se dej vännen!!!

Kvällen blev lugn vi gick o hämtade kines mat och drack lite rödtjut. Kollade även på massa mobilfilmer sen förr haha..


Idag ska jag fara hem till min familj♥ Känns skönt men samtidigt är det konstigt att bara vara så kort tid här!!! Sofie får hålla ställningarna själv!!

Nu ska vi försöka ta oss i väg till fjäriljshuset om vi hittar!


ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem!!


Love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0