Hej

Hej!!

Skönt att vakna av att solen skiner i dag.. Skönt nu får vi hoppas att vädret håller i sej=)

Simon åkte o fiskade i dag, så jag o Bonnie har haft det mysigt. Vi har bakat muffins dock hittar jag inte det receptet jag har kört på hela tiden !! Störande.. men dom här blev goda ändå!

Sen kom Anna G hit vi gick runt munksjön och var o handlade färg, pensel o lite grejer för i mån ska jag ge mej på att måla en stol som vi ska få till Bonnie!! OJ OJ hur ska detta gå!!??

Sen blev det Sushi till lunch i dag igen haha.. men I love it=)

Nu i om en timme ska ja i väg o träffa upp några av damerna för att kolla på bio.. Hade varit passande med regn då=) Ska bli kul...


I går hände det som inte fick hända min tele klarade inte ett fall på låg höjd så hela displayen sprack ushh.. Så nu kollar jag vad det finns för möjligheter.. Svårt får nog bli att köpa en tele kontant och sen köra klart på abonnemanget.. STÖRANDE!!


jaja ha de gött puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0