hej hopp

Nu sitter jag här vid datorn, Bonnie sover i sin vagn och Simon kollar på tv..


Igår var det livat. Statarde dagen med att fara till Lager 157 med Sofie, Emilia och Matildhe.. Det shoppades inte så mycket men det kostade än då=/ Fick med mej ett par skor, jeans, tröja, trosa, kalsong och strumpor.. Det var visst rätt mycket när man ser det så här haha..

På eftermiddag kom Anna, G och Vega o Svea och hängde det blev grill och jag o Anna (aka gräddgänget) tog oss ett rejält lass glass med =)


Jag o min andra hälft firade i går 2 år som ett par i offentlighet GÖTTT!!!♥♥

......................................................................................................

Är lite så här halv seg efter en mycket trivsam dag!! Idag fick jag sov morgon skönt!! Gick upp vid halv tio och käkade och bara mös runt!!

Vid tolv tiden kom Nina, Henrik och lilla Jinx på besök. Vi har tjötat en massa, varit ute o gott käkat (2ggr) och även en liten fika. Så det har varit dejt hela dagen dom åkte för en stund sen..

Johanna, Figge och Ebba var också här men dom var bara med på fikan. Grabbarna har smuttat vin mest hela dagen ute så vissa hade en tendens till kräfthy haha..


Det var denna dagen..


sov gott puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0