måndagen

Hej hopp..

Nu har ja laddat in alla bilder som har tagits nu det sista så jag tar några då o då!!


Idag har jag kollat klart på det sista tre kronor avsnittet.. Så nu får jag ta o låna säsong 3 ligger ju lite efter Anna S haha..

Vid ett tiden gick vi alla till bcv för vägning o mätning och Simon gissade helt rätt.. kul!!

Nu väger lillan (snart Storan)
5745 g och är 60 cm såå gött=)


Annars har det inte hänt så mycket.. Har packat inför Stockholm  för i mån åker jag o Sofie dit ska bli skönt men samtidigt konstigt att åka i från min lilla familj♥

slänger in lite kort sen kaxholmen o halmstad!!


puss




Ser ni svanen på bryggan?!


Vårat lilla hus vi fick äran att låna i en vecka=)


Bonnie ser lite fundersam ut!!






Matildhe i bilen på väg til Lager 157!


Stugan i Halmstad!




Bonnie spelar tennis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0