God dag

Hej hopp..


Nu ligger skrutt och powernappar i soffan , Simon är ute o springer och jag kollar på skräptv!! Men jag gillart=)



Idag har vi inte varit hemma på hela dagen. Jag och Bonnie har varit på besök hos Kristina och Frank och George ( Pappa J var på jobbet!) Med Nina , Jinx, Malin och Alice.. Jätte kul dels o se var dom bodde och hänga lite=)

Kristina hade slått på stort och lagat köttgryta såå himla gott och sen hade Nina bakat en delikat kaka.. mmm.. gött!!
Sen var vi ute o gick en sväng..

Vid tre tiden for vi inte till stan igen Vi släppte av Nina och Jinx och åkte till jobbet för att hämta Simon, men då var Bonnie hungrig så det blev lite käk där innan vi kunde fara hem!!

Nu i eftermiddag har jag rit och handlat inför kalaset som jag ska ha för familjen på lördag sen var jag ute med det i Olsbo och sen var det bara att fara hem!!!

pust..


Tänkte ta mej en promenad innan sängen, när S har kommit hem behöver det för skallen=)


Ha en bra kväll

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0