God morgon

Hej hopp..

Vaknade jättetrött vet ej varför=( Men ja kommer nog snart i gång!!

Gårdagen gick i ett, vi var först på neo och träffade läkaren, han klämde och kolla på Bonnie. Och det såg bara bra ut=) Nu får vi börja ta bort lite medicin så det känns great!!
Dom vägde lillfis eller ska ja säga storfis?! Nu vägde hon 5155 g och var 56 cm!! Skönt att hon växer så bra!!

Efter det for vi hem till Olsbo och där blev det lite käk innan alla lämnade huset.Jag och bonnie och alla flugorna var kvar och jag grejade inför dagens kalas...


Sen hämtade vi S efter jobbet och sen var det raka vägen hem för lte chill innan jag for o handlade lite, träffade Sofia o Peter på parkeringen och fick se dears lille så himla liten(hur kan jag tycka det) men så fin!!
Sen var även Anna där med sin familj kul och få se Wilma med. Så det blev en riktig babycheck!!



Kvällen spenderades i soffan med mina hjärtan, Chips, glass och mackor(inträdesprov till gräddgänget?)

NU måste jag rusa..


puss


Kommentarer
Postat av: Anna

om du fortsätter i den stilen kanske du får gå med gänget om två veckor=) Lägg gärna på dig ett-två kilo också;) puss på dig.

2011-06-18 @ 13:17:47
Postat av: Anna

Kul att träffa dej Martina! i får ta ett riktigt bebishäng nån gång!! Även om maxis parkering är ett bra place ;)

2011-06-18 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0